Ny video fra Gavin DeGraw. Dette må feires!!

Jippi! Endelig sier jeg bare…

Og for å feire så tar vi en liten cupcake😉

Dette innlegget ble publisert i Diverse. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ny video fra Gavin DeGraw. Dette må feires!!

  1. Gry :) sier:

    Har du hørt, hele USA er i fistel over dama i videoen?
    Ååå hun er så ung, ååå hun er så tynn, ååå hun er altfor ung…bla, bla, bla.
    Jealous much? sier jeg bare.🙂
    Tar en sånn muffins neste gang jeg kommer, bare så du vet å ha den klar.
    Digger bloggen din, snuppemor.🙂

    • Merethe sier:

      hmm, nei, det hadde jeg ikke hørt.. Men det overrasker meg ikke, det er alltid mye oppstandelse om damene han har i videoene sine. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han ikke valgte å ha med MEG til den videoen…..? hahahaha
      Skal ha en klar til du kommer jeg da😉 På tide snart? Lenge siden sist!

      Takk🙂

Legg igjen en kommentar

