Et nytt forsøk på vaniljekjeks med royal icing – øvelse gjør mester..

Ja, for det er vel det man sier? At øvelse gjør mester mener jeg..

Jeg gorde da i hvert fall et tappert forsøk igjen, og selv om kjeksen ikke akkurat ble slik jeg ville ha dem så var de gode (SØTE) og det var i tillegg morsomt å holde på med.

Fremgangsmåte og oppskriftene på vaniljekjeksen og royal icingen finner du HER

Et par ting jeg oppdaget med mitt 2. forsøk på denne typen kjeks er at det er VELDIG viktig at konsistensen på icingen er riktig ( ikke for fast og ikke for flytende)  og at det virkelig lønner seg å være tålmodig. Vent den tiden det tar for at ytterkantene tørker før du fyller inn kjeksene.

En liten bamse(moms)😉

 

Bon Apetit

Dette innlegget ble publisert i Diverse. Bokmerk permalenken.

2 svar til Et nytt forsøk på vaniljekjeks med royal icing – øvelse gjør mester..

  1. Andrea Nornes sier:

    De ble superfine!

Legg igjen en kommentar

